הפרויקט בחביבה רייך 55 (הדמיה: גיא שחם)
הפרויקט בחביבה רייך 55 (הדמיה: גיא שחם)

פרויקט התחדשות עירונית חדש לחברת שתית ברמות רמז

במסגרת הפרויקט, הבניין הישן בחביבה רייך 55 ייהרס ובמקומו ייבנה בניין חדיש עם 72 דירות בתמהיל של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים ודירות גן. המחירים: החל מ-1.67 מיליון שקלים לדירת שלושה חדרים

פורסם בתאריך: 27.6.23 16:42

חברת שתית, היוזמת בין היתר פרויקטים של פינוי בינוי ברחבי הארץ, מקימה פרויקט חדש ברחוב חביבה רייך 55 ברמות רמז בסמוך לטכניון ולאוניברסיטה. מדובר בבניין של 24 דירות שייהרס ובמקומו ייבנה בניין חדיש עם 72 דירות.

תמהיל הדירות כולל דירות גדולות של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים ודירות גן, כולן בסטנדרט בנייה גבוה. דירת שלושה חדרים בשטח של 85 מ"ר פלוס מרפסת תימכר במחיר של החל מ-1.67 מיליון שקלים; דירת ארבעה חדרים בשטח של 117 מ"ר פלוס 19 מ"ר מרפסת תימכר במחיר של החל מ-2.05 מיליון שקלים; דירת חמישה חדרים בשטח של 121 מ"ר פלוס כ-20 מ"ר מרפסת תימכר במחיר של החל מ-2.15 מיליון שקלים, ודירת חמישה חדרים, גדולה במיוחד, בשטח של 139 מ"ר פלוס 16 מ"ר מרפסת תימכר במחיר של החל מ-2.4 מיליון שקלים. נוסף על כך, בפרויקט יוצעו דירות גן ענקיות של חמישה חדרים בשטח של כ-148 מ"ר פלוס גינה של 240 מ"ר במחיר של החל מ-3.55 מיליון שקלים. לכל דירה יש חנייה, מחסן ומפרט טכני עשיר.

 

 

במסגרת הפרויקט תבנה החברה חניון ציבורי, לרווחת תושבי האזור. כעת נערכים בחברה לקראת פינוי הדיירים. צפי סיום הפרויקט – כ-28 חודשים מתחילת הבנייה. אדריכל הפרויקט: אריה מאייר.

שלום שטרית, מבעלי ומנכ"ל חברת "שתית": "זוגות צעירים ומשפרי דיור מחפשים דירות בחיפה במחירים שפויים ובמיקום אטרקטיבי, ולכן אנחנו ממשיכים לבנות ולפתח את שכונת רמות רמז האטרקטיבית, הן מבחינת המיקום והן מבחינת החינוך. נעשה הכל כדי להמשיך ולבנות פרויקטים אטרקטיביים בחיפה ולהשפיע על הישארות הצעירים בעיר, עד כמה שנוכל, כי הם עתיד העיר שלנו".

רמות רמז, מהשכונות הוותיקות בחיפה, טובלת בירוק ומיוערת מכל צדדיה. השכונה מתאפיינת בנגישות גבוהה לאוניברסיטה, לטכניון ולמנהרות הכרמל ומהווה מוקד משיכה לחברי הסגל האקדמי, לסטודנטים ובעיקר למשפחות צעירות ולמשפרי דיור, זאת הודות למערכת חינוך מפותחת, שירותים קהילתיים מגוונים וקרבה למרכזי בילוי וקניות.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר