מנהל רמ"י עדיאל שמרון (צילום: מוטי מילרוד)
מנהל רמ"י עדיאל שמרון (צילום: מוטי מילרוד)

כל החלטות רמ"י קובצו במסמך ברור ונגיש

רשות מקרקעי ישראל קיבצה את החלטותיה בכרך אחד מקוצר וברור המשקף את מדיניותה העדכנית בכל הנושאים שבתחום אחריותה כמו שדרוג תשתיות בשכונות ותיקות ומתווה "מחיר למשתכן". מנהל רמ"י עדיאל שומרון: "מדובר במהפכה של ממש המנגישה את החלטות מועצת מקרקעי ישראל לציבור"

פורסם בתאריך: 19.5.19 07:10

יצאה לדרך מהפכת תוכן במועצת מקרקעי ישראל, שתשליך גם על מקרקעין בתחומה של חיפה: כל החלטותיה של המועצה, האחראית על פעילותה של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י), קובצו בתוך מסמך אחד שמוגש לציבור באופן נגיש ובהיר במטרה לסייע לו לאתר במקום אחד את המדיניות התקפה.

לפיכך, יותר אין צורך לדלות סעיפים שקשורים למקרה זה או אחר מתוך החלטות שונות, שלא תמיד כתובות באותה הלשון. "המהלך משקף הנגשה של המדיניות הקרקעית הכוללת שלפיה פועלת רמ"י והוא מאפשר לכל אזרח למצוא מענה מהיר, ברור ופשוט לשאלות שעולות בממשק מול הרשות, כך שלעתים קרובות יתייתר הצורך בפניות אליה בעל פה ובכתב", נמסר מרמ"י.

מאז הקמתה קיבלה המועצה כ-1,600 החלטות, שחלקן עוסקות במדיניות כללית וחלקן פרטניות. ההחלטות פורסמו כאוסף של החלטות נפרדות הממוספרות בסדר רץ, מהחלטה מספר 1 ועד להחלטה מספר 1,602 (ההחלטה האחרונה של המועצה מסוף חודש ינואר). עם השנים התברר כי החלטות רבות כבר אינן רלוונטיות או שאינן תואמות את מדיניות המקרקעין הקיימת כיום, ולכן החליטה המועצה לגבש קובץ החלטות מעודכן ואחוד.

 

 

במסגרת הכנת הקובץ ביטלה המועצה מאות החלטות שתוכנן כבר אינו רלוונטי וקיבלה החלטות מעודכנות שאיגדו והחליפו עשרות רבות של החלטות. הקובץ החדש כולל כ-350 עמודים בלבד במקום אלפי עמודים של אוסף החלטות, והוא מאורגן לפי תוכן עניינים. הקובץ מחולק לפרקים בנושאים שונים, ובהם נושאים רלוונטיים מאוד למרחב העירוני של חיפה, כמו שדרוג תשתיות בשכונות ותיקות, מתווה "מחיר למשתכן", הקצאת קרקע למשרדי הממשלה והקצאת קרקע לרשויות המקומיות.

מנהל רמ"י עדיאל שמרון: "מדובר במהפכה של ממש שמנגישה את החלטות מועצת מקרקעי ישראל לציבור. העבודה המאומצת שנעשתה ברמ"י איחדה את כל החלטות המועצה לקובץ אחד המוצג בדומה לחוק".

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר