שחקני מכבי חיפה אחרי המשחק מול בני יהודה. מגיע להם מאמן על הקווים (צילום: צלמוס)
שחקני מכבי חיפה אחרי המשחק מול בני יהודה. מגיע להם מאמן על הקווים (צילום: צלמוס)

חזרה לשגרה

פורסם בתאריך: 22.10.19 15:43

יש לי בעיה עם גיא חיימוב. הבחור הזה חייב לנו יותר מדי נקודות. אין צורך להוסיף הרבה מעבר לביקורות המוצדקות של האוהדים ברשתות, אבל דבר אחד ברור – חיימוב לא יכול להיות השוער הראשון של מכבי חיפה. יש לנו על הספסל שוער שנתן שני משחקים נפלאים, אך בהחלטה הזויה הוציא אותו מרקו בלבול מההרכב. בכל העולם השוער שנמצא בכושר הטוב ביותר משחק, גם אם הוא בכיר פחות (אפילו במכבי תל אביב זה ככה), אבל אצל בלבול – לא. עוד נגיע אליו.

יש לי בעיה עם ירדן שועה. משהו לא ברור עם הילד, וזה מתחיל לעלות על העצבים. בקושי רץ, לא סוגר, לא רודף אחרי היריב ורק מכוון את הידיים. מישהו צריך להגיד לו שהוא עדיין לא זלאטן איברהימוביץ' ושחצי עונה עם תשעה שערים בבני יהודה לא הופכת אותו לשחקן כזה גדול. יש לו עוד הרבה להוכיח ולא מעט זוגות נעליים לקרוע כדי להיות כוכב אמיתי, אבל נראה שהוא חושב שהוא יותר גדול מחבריו. או שיתאפס או שיעוף.

יש לי בעיה עם בלבול. מילא הוא קופא באופן קבוע עד לדקה ה-60, ומילא הוא לא מזהה שהקבוצה שלו מפוזרת בהתקפה ושחוץ מצ'רון שרי, הטוב במגרש, כל החלק ההתקפי נמצא בבלגן אחד גדול. כבר התרגלנו שהמאמן שלנו מקבל החלטות תמוהות בלשון המעטה, אבל להיות לוזר? התחלחלתי כשראיתי שניקיטה רוקאביצה – השחקן הכי חם שלנו מתחילת העונה – יוצא החוצה ובמקומו נכנס קשר אחורי. מאמן מכבי חיפה אמיתי היה מוציא קשר אחורי ומכניס שחקן התקפה כדי לכבוש את השני ולגמור את המשחק, אבל בלבול שגה שוב וכולנו נענשים.

 

 

יש לי בעיה עם ההלחמה של נטע לביא להרכב. לרוב אני מתומכיו וחושב שהוא עשה העונה התקדמות נאה, אבל המשחק מול בני יהודה היה אחד מהמשחקים החלשים שלו בשנים האחרונות. כלום ושום דבר, לא בהתקפה ולא בהגנה. פשוט רוח רפאים עם הספרה 6 במרכז המגרש. בלבול היה חייב לזהות את זה ולהחליף אותו. אבל כאמור, בכל הנוגע לבלבול כבר התרגלנו.

יש לי בעיה עם הנפילות מול כל יריבה מאתגרת. עד כה נכשלנו בשלושה משחקים קשים – הפועל חיפה, מכבי תל אביב ובני יהודה. הניצחונות הושגו מול קבוצות שמסתמנות כבשר התותחים של הליגה. כדי להישאר בצמרת מכבי חייבת להביא את הנקודות במשחקים הקשים. נכון לרגע זה, אנחנו לא שם.

ויש לי בעיה עם בני יהודה. יוסי אבוקסיס מעמיד קבוצה שיודעת להוציא נקודות, ועל הדרך גם את הנשמה של אוהדי מכבי. תראו את עמית זנטי למשל, שפתאום למד לעשות הגנה ורדף 90 דקות אחרי ארנסט מאבוקה. אולי זה הרצון להוכיח ואולי זו עבודה של אבוקסיס. מה שבטוח – אצלנו זה לא ככה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. הענק הירוק

    יש לי בעיה עם אוהדים שכל מישחק יהיה מושלם וכל משחק ננצח 6-0
    הדרך לאליפות רצופה גם משחקים כאלו שלא הכל הולך והשחקנים והמאמן טועים בהחלטות
    מרקו הוציא אותנו מחושך לאור אז בואו נשכח את המשחק הזה כי ביום שבת יש משחק חדש

  2. יעקב

    יש לו הרבה בעיות עם כולם, אולי שהוא יעשה סדר ונראה איך הוא מצליח? טענות וטענות איף

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר