עידו קוז’יקרו. יחזור להיכל? (צילום: דף הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה בכדורסל)
עידו קוז’יקרו. יחזור להיכל? (צילום: דף הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה בכדורסל)

מסתמן: קוז’יקרו בדרך חזרה למכבי

לאחר שהצדדים ניהלו שיחות ראשוניות מחכים במכבי חיפה לאישורו של הבעלים ג’ף רוזן להחזיר את עידו קוז’יקרו למערכת בתפקיד עוזר מאמן או כחבר בצוות הניהולי

פורסם בתאריך: 17.8.18 06:55

עידו קוז’יקרו עשוי לשוב למכבי חיפה בתפקיד עוזר מאמן או כחבר בצוות הניהולי. שיחות ראשוניות כבר נערכו בין הצדדים, וכעת נדרש אישורו של הבעלים ג’ף רוזן למהלך.

קוז’יקרו חתם לפני כחודש על חוזה לעונה נוספת בהפועל עכו מהליגה הארצית מחוז צפון, ושם מצפים שהוא יעמוד לרשותם בעונה הקרובה. “בנינו את הקבוצה סביב קוז’יקרו”, אומר יו”ר עכו אילן פרומן, “אנחנו בטוחים שהוא יוביל אותנו בהתאם לחוזה בינינו”.
בינתיים רוזן לא אישר לאנשי מכבי בארץ לצרף שחקן ישראלי בכיר, ובקבוצה חוששים מהתחזקותן של קבוצות נוספות שייאבקו על העלייה לליגת העל, ובעיקר מכבי רחובות שהחתימה את יובל נעימי ואת אבירם זליקוביץ’.

 

 

בתום משא ומתן ארוך סוכם כי חברת האנטר תמשיך להיות הספונסרית הראשית של הקבוצה, אך תשלם רק כ־500,000 שקל לעונה – מחצית מהסכום שאותו היא שילמה בעונות האחרונות.

בחודש אוקטובר תצא מכבי לארצות הברית ותקיים שני משחקים נגד קבוצות מה־NBA – ב־8 באוקטובר מול סקרמנטו קינגס וכעבור שלושה ימים מול לוס אנג’לס קליפרס. אל שני המשחקים יצורפו כמה שחקנים אמריקאים בניסיון למנוע תבוסות מביכות. המסע ייפתח במשחק צדקה מול אוניברסיטת סנט תומאס.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר