מקסים פלקושצ'נקו בדרבי. הסוף לתופעה? (צילום: צלמוס)
מקסים פלקושצ'נקו בדרבי. הסוף לתופעה? (צילום: צלמוס)

משליך הבקבוק על פלקושצ’נקו נקלט במצלמות האבטחה

מצלמות האבטחה באיצטדיון העירוני קלטו את האוהד שהשליך בקבוק לעברו של מקסים פלקושצ’נקו במהלך הדרבי. בהפועל מקווים להיחלץ מעונש כבד

פורסם בתאריך: 8.3.19 10:36

מצלמות האבטחה באיצטדיון העירוני קלטו את האוהד שהשליך את בקבוק השתייה לעברו של מקסים פלקושצ’נקו במהלך הדרבי שנערך לפני כשבועיים. בעקבות זאת מקווים בהפועל שכעת תיפסק התופעה ובעיקר שהדבר יעזור לה בוועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל שאליה היא זומנה.

זו הפעם השלישית שהפועל נאלצת להתייצב בפני ועדת המשמעת בשל השלכת חפצים למגרש, אך גם הפעם הראשונה שמצלמות האבטחה מסייעות לה בתפיסת המשליך. עד כה ספגה הפועל קנסות בסך כולל של 12,500 שקל, ובמועדון חוששים מפני קנס נוסף ומענישה כבדה אף יותר.

גם במהלך המשחק מחר (שבת) מול הפועל רעננה תשתמש הקבוצה במצלמות המעקב באיצטדיון, והיא קוראת לאוהדיה לשמור על רוח ספורטיבית ולהימנע מהשלכת חפצים ומירידה אל כר הדשא.

 

 

בעניין אחר, הסאגה שהתפתחה העונה בין הפועל לחברת הספורט ג’ומה בעניין הזכויות למכירת מדי הקבוצה הובילה לכך שהמועדון צפוי לחזור בעונה הבאה אל חברת הספורט דיאדורה שסיפקה להפועל את ציוד הספורט במשך שנים רבות. כזכור, בשל העימות בין הצדדים הופסקה למשך שבועות ארוכים אספקת הציוד למחלקת הנוער, ובשיאו הצטרפו למאבק גם הוריהם של השחקנים.

נציג הבעלים אמיר הברפלד: “אין לנו מחויבות לג’ומה לקראת העונה הבאה. אמנם יש לחברה הספרדית זכות ראשונים, אבל הבלגן שהיה השנה לא יכול לחזור על עצמו”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר