רמי לוי (צילום: אורלי זיילר)
רמי לוי (צילום: אורלי זיילר)

מועצת העיר תצביע בישיבתה ביום שלישי על הענקת אות יקיר העיר לרמי לוי

לוי שימש חבר מועצת העיר במשך 30 שנה, 18 מהן כסגן ראש העיר. בבחירות האחרונות הוא לא עבר את אחוז החסימה. את היוזמה להעניק לו את אות יקיר העיר העלה יו"ר ועדת יקירי העיר, סגן ראש העיר מסיעת הליכוד, שמשון עידו

פורסם בתאריך: 5.12.21 19:47

ועדת יקירי העיר ממליצה להעניק את תואר יקיר העיר חיפה לסגן ראש העירייה לשעבר, רמי לוי. כך עולה מפרוטוקול ישיבת הוועדה שהתכנסה ב-12 באוקטובר בראשותו של יו"ר הוועדה הנכנס, שמשון עידו. הענקת התואר ללוי תובא לאישור מועצת העיר בישיבתה מחרתיים (שלישי) במסגרת ההצבעה על פרוטוקול ישיבת הוועדה.

לוי, איש ליכוד ותיק ומוכר בעיר, שימש חבר מועצת העיר במשך 30 שנה ברצף, ב-18 מהן שימש ממלא מקום וסגן ראש העיר. בנוסף הוא שימש נציג ציבור בבית הדין לעבודה ויו"ר ועדת עררים, סמנכ"ל שירות התעסוקה, דירקטור בחברות ממשלתיות (בין השאר ברשות הנמלים והרכבות) ודירקטור ויו"ר דירקטוריונים של תאגידים עירוניים (כמו יפה נוף, הכרמלית ושקמונה). כמו כן שימש יו"ר מפלגת הליכוד בחיפה. למרות היותו חבר מרכז הליכוד, לוי התמודד בבחירות האחרונות ב-2018 ברשימה עצמאית, אולם לא עבר את אחוז החסימה. היוזמה להעניק ללוי את אות יקיר העיר כבר עלתה בשנה שעברה על ידי חבר מועצת העיר מסיעת הליכוד, אלי בן דיין.

 

 

עידו סירב להגיב לדברים בטרם יאושרו שמות המועמדים לתואר במועצת העיר הקרובה.

את תגובתו של לוי לא ניתן היה להשיג.

לפניית "כלבו – חיפה והקריות" בשנה שעברה בעקבות היוזמה של בן דיין, אמר לוי: "אני מודה לבן דיין על המלצתו וחושב שזה מגיע לי בדין. מה שעשיתי למען חיפה לא יסולא בפז. מעבר לתרומתי כדירקטור בגופים רבים, גם בתפקידי ברשות הנמלים תרמתי לחיזוקם של העיר והנמל, וכששימשתי סגן ראש העיר הבאתי לחיפה מאות מיליונים שקלים בתקציבים ממשלתיים. בכל תקופת כהונתי במועצה לא ייצגתי סקטור מסוים, אלא פעלתי למען כל התושבים".

 


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר