יצחק בלס (צילום: בועז כהן)
יצחק בלס (צילום: בועז כהן)

עוזב את הליכוד? בלס שוקל לרוץ ברשימה עצמאית

חבר מועצת העיר יצחק בלס מהליכוד שוקל לרוץ בראש רשימה עצמאית בבחירות המוניציפליות הקרובות: "חיפה היא עיר של מרכז-שמאל ואין בה הרבה ימין. אני זוכה לאהדה ציבורית כמי שפועל ועושה למען העיר, ואני חושב שיש לי סיכוי טוב יותר לקבל את אהדת התושבים אם ארוץ ברשימה עצמאית"

פורסם בתאריך: 14.2.23 07:57

חבר מועצת העיר יצחק בלס שוקל לעזוב את הליכוד ולרוץ בבחירות המוניציפליות הקרובות בראש רשימה עצמאית.

בלס, אשר משמש יו"ר ועדת הביטחון בעיריית חיפה, נכנס למועצת העיר לאחר ששובץ במקום השלישי ברשימת הליכוד למועצה. הוא חבר בית נבחרי ההסתדרות ויו"ר סיעת סלע בחיפה בהסתדרות במחוז חיפה. בלס היה הראשון שהכריז בפומבי כי יש לדלל את חזירי הבר בחיפה במטרה למגר את התופעה.

המתח בליכוד נחשף עם הכרזתו של בלס על התמודדות למשבצת המשוריינת למחוז חיפה ברשימת הליכוד הארצית – משבצת שעליה התמודד גם חזי עיני, גיסו של יו"ר הסיעה בחיפה שמשון עידו. בסופו של דבר פרש בלס מההתמודדות והכריז על תמיכתו באריאל קלנר – המועמד של הקבוצה השנייה בליכוד שאותה מוביל אבי ג'מאל. קלנר ניצח בסופה של ההתמודדות.

בלס: "בסופו של דבר, מהו התפקיד של העירייה? לתת לתושבים חיים טובים, שקיפות, נגישות, פניות שנענות מיד, עיר נקייה, חינוך טוב ופרנסה. כשאני מסתכל על הכל אני רואה שהדברים לא הולכים ככה. אני רואה שהרבה דברים לא זזים. אני בעד חניה בחינם לתושבי העיר, אני בעד שפניות טלפוניות ייענו, אני בעד דרכים נוספות לשכונות הכלואות, אני בעד שיפור התחבורה הציבורית ויצירת כדאיות לשימוש בה, ואני בעד פינוי-בינוי והרצת פרויקטים, ואני בעד שמינהל ההנדסה יפעל בשקיפות מוחלטת. זה המצע שלי. אם ארוץ ברשימה עצמאית אדאג שפרויקטים ילוו על ידי העירייה תחת הפיקוח של העירייה".

 

 

מה גרם לך לחשוב על ריצה עצמאית?

"חיפה היא עיר של מרכז-שמאל ואין בה הרבה ימין. אני זוכה לאהדה ציבורית כמי שפועל ועושה למען העיר, ואני חושב שיש לי סיכוי טוב יותר לקבל את אהדת התושבים אם ארוץ ברשימה עצמאית".

אתה מרגיש את תמיכה ציבורית מהרחוב?

"אני הולך למקומות, אנשים מכירים אותי ואני לא יודע מי הם בכלל. אנשים מפרגנים".

לעזוב את החסות של הליכוד – מפלגה גדולה עם תקציבי ענק – זה הימור גדול.

"אמרתי שאני שוקל את דרכי. הכל יכול להיות, גם במסגרת הליכוד וגם במסגרת אחרת. יש כאלה שכבר הכריזו שהם רצים בליכוד, ואני אומר שהכל פתוח. אני עדיין בהילוך ראשון. אני לא אומר שארוץ לראשות העיר, אבל הגיע הזמן שהעיר הזו תהיה במקום שמגיע לה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שיער מלא ברק שופע ובצבע אחיד יפה כל כך לגילו, באיזה שמפו הוא חופף?
    (את הפאה)

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר