ברוך דרור (צילום מתוף דף הפייסבוק שלו)
ברוך דרור (צילום מתוף דף הפייסבוק שלו)

רשימה חדשה לקידום קרית אליעזר ושכונות החוף

ברוך דרור, תושב קרית אליעזר ופעיל שכונתי, הוא בעל תואר ראשון באווירונאוטיקה ותואר שני במינהל עסקים שהשתחרר לאחרונה מצה"ל בדרגת רב סרן לאחר שירות של שמונה שנים בחיל הים. הרשימה החדשה שלו - קול השכונות - תתמודד בבחירות למועצת העיר במטרה היא לייצג את תושבי השכונות

פורסם בתאריך: 19.3.23 08:39

רשימה חדשה תרוץ בבחירות הקרובות למועצת העיר – קול השכונות – שמטרתה היא לייצג את תושבי שכונת קרית אליעזר ושכונות החוף. בראש הרשימה עומד ברוך דרור, 30, תושב קרית אליעזר ופעיל שכונתי. דרור הוא בעל תואר ראשון באווירונאוטיקה מהטכניון ותואר שני במינהל עסקים מהטכניון, והוא השתחרר לאחרונה מצה"ל בדרגת רב סרן לאחר שירות של שמונה שנים בחיל הים.

"החלטתי לעשות את הצעד כי לאחר חמש שנים שבהן אני פעיל בשכונה אני רוצה לקדם את הנושאים החשובים לה", אומר דרור, "בכל פעם שאנחנו זקוקים למשהו אנחנו נאלצים להיעזר בחברי מועצה ולהשמיע באמצעותם את קולותיה של התושבים, והבנו שעל מנת לקדם את השכונה, מן הראוי שיהיה לה נציג במועצה שיוכל להיות קשר עם כל הגורמים, עד לראש העיר, וכך לא נצטרך לחפש טובות. קרית אליעזר מלאה במגזרים שונים, יש בה מגוון רחב מאוד של תושבים, ונוצר מצב שבו כל מגזר דואג לעצמו, אבל לשכונה עצמה ולתשתיות שלה אין מי שדואג. בדרך הזאת הדברים נתקעים והגורמים העירוניים מושכים רגליים כי קרית אליעזר ותושביה לא מופיעים בשום הסכם קואליציוני. הכוונה שלי היא לייצר רשימה חוצת מגזרים שדואגת לכל תושבי השכונה. הצעד הבא הוא להרחיב את היריעה לכל שכונות החוף, ולכן קראנו לרשימה קול השכונות".

 

 

ברוך עבר להתגורר בקרית אליעזר לפני כחמש שנים, והפך לפעיל בולט בה. הוא היה מיוזמי סיורי הניקיון של תושבים שהתאספו בכל שבוע במקום אחר בשכונה במטרה לשפר את הנראות שלה. זו היתה יוזמה שצמחה מקרב התושבים ולא מעיריית חיפה. "שיטת העבודה שלי היא שונה – אני לא מחכה לפניות של תושבים אלא יוזם דברים בעצמי. כך יזמתי סיורי תאורה בשכונה עם נציגים ממחלקת התאורה בעירייה, ובכל רבעון אני מקיים סיור יזום כדי לבחון את מצב התאורה, ובמקרה הצורך מדווח לגורמים המטפלים. כמו כן יזמתי פעילות של קבלת שבת במשך כל הקיץ כדי ליצור פעילות קהילתית. אני מזהה את הצורך של התושבים בייצוג במועצת העיר – רבים מהם לא מרגישים שיש להם ביטחון במערכת העירונית והם צריכים לחתת רגליים כדי לקבל מענה. צריך להשמיע את קולם במועצה באמצעות רשימה משלהם".

מהמצע של הרשימה עולה כי בראש סדר העדיפויות שלה נמצאים שיפור פני העיר, התחדשות עירונית, ביטחון אישי, עסקים שכונתיים, תרבות מקומית וחינוך איכותי. בנושא ההתחדשות העירונית נכתב במצע כי "שכונות החוף ממתינות יותר מעשור להתחדשות העירונית, לחידוש המבנים המסוכנים ולטיפול בתשתיות המיושנות. הבנייה החדשה היא המענה לרעידת האדמה הבאה. ביחד נצליח לקדם את הבנייה החדשה, לצלוח את המכשולים הביורוקרטיים ולסלול דרך לשכונות חוף יפות וחדשות". בנושא העסקים השכונתיים נכתב במצע כי עסקים אלה "נותנים לנו איכות חיים, קרבה וזמינות, והם סוד ההצלחה. הטבות בהקמה של עסקים חדשים והקלות לעסקים הקיימים הם המפתח לאיכות חיים גבוהה".

ברוך אופטימי באשר לאפשרות שהרשימה שלו תעבור את אחוז החסימה, משוכנע שיצליח להכניס לפחות שני נציגים למועצת העיר הבאה, וכבר החל לגייס פעילים לשורותיה: "אני מאמין שאנחנו נהיה הפתעת הבחירות עם שני נציגים במועצה. בקרית אליעזר ובקרית אליהו יש יותר מ-17,000 בעלי זכות בחירה, ובבחירות בשנת 2018 רק 7,000 מהם יצאו להצביע. 17,000 קולות שווים יותר מארבעה מנדטים, ואני בטוח שנצליח להכניס שני נציגים למועצה. ועוד לא חישבנו את התושבים של שכונות החוף ואת הפוטנציאל שלהם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. אבי

    ממש בדיחה, תחזור למקום מושבך! אינך גר בשכונה!!!!
    לישכת העבודה איננה שכונות החוף!!!

  2. תושב וותיק

    עוד אחד שרק סיים צבא, לא מצא את עצמו והלך לפוליטיקה. 5 שנים הוא גר בשכונה וואו מי שישמע. יש מספיק רשימות ואנשים וותיקים. מספיק היו לנו גנרלים בעיר.

  3. ליאור

    כל הכבוד על היוזמות ועל הרשימה
    אל תתנו לקשישים המלעיזים להשפיע עליכם חייבים ייצוג של הדור הצעיר בשכונות החוף
    בהחלט מועמד ראוי ותצרף גם משכונות אחרות בחיפה ככה שתעברו עם יותר משני מושבים במועצה

  4. מיקי

    מועמד ראוי ? האדון הזה ניסה להשתלט על שטח ציבורי באמתלות שווא

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר