סופי נקש, שרית גולן שטיינברג ומיכי אלפר (צילומים: בועז כהן)
סופי נקש, שרית גולן שטיינברג ומיכי אלפר (צילומים: בועז כהן)

התביעה שהגיש אלפר נגד נקש וגולן שטיינברג חוזרת לבית המשפט

לאחר ששופטת בית משפט השלום בחיפה סיגלית מצא מחקה את תביעת לשון הרע של מיכי אלפר נגד סופי נקש ושרית גולן שטיינברג, עורכת דינו הגישה בקשה לביטול ההחלטה. השופטת קיבלה את הבקשה, ביטלה את פסק הדין וקבעה כי עד 1 בספטמבר יגישו באי כוחו של אלפר הסכם פשרה או הודעת עדכון

פורסם בתאריך: 13.7.23 20:11

תביעת לשון הרע שהגיש סגן ראש העיר מיכי אלפר נגד סגנית ראש העיר סופי נקש וחברת מועצת העיר שרית גולן שטיינברג חוזרת לפתחו של בית המשפט.

לאחר ששופטת בית משפט השלום בחיפה סיגלית מצא מחקה את תביעת לשון הרע של אלפר בשל "חוסר מעש", הגישה עורכת דינו נועה מילשטיין בקשה לבית המשפט לביטול ההחלטה. בבקשה נכתב כי "בהתאם להודעת העדכון שהגיש התובע ב-1 במרץ, הצדדים ניהלו וממשיכים לנהל הליך גישור אפקטיבי ומשמעותי בפני המגשר גדעון סלעית. הליך הגישור מצוי בעיצומו, ורק לפני מספר שבועות התקיימה ישיבת גישור נוספת באמצעות הזום, שלאחריה פעלו הצדדים כדי לגשר על הפערים האחרונים שעוד נותרו ביניהם. אנו מקווים כי בימים הקרובים הליך הגישור יניב פרי ויוביל לסיום ההליך בהסכמה".

לטענתה של מילשטיין, החלטותיו של בית המשפט לא הועברו לעורכי הדין המטפלים בהליך ולכן לא נמסרו עדכונים בתיק, ומשום כך מחקה השופטת מצא את התביעה: "אנו מתנצלים על התקלה שהתרחשה בתום לב מוחלט, שכן כאמור, הצדדים המשיכו לנהל בכל אותה העת הליך גישור אפקטיבי בשיתוף פעולה. בנסיבות אלה מתבקש בית המשפט להורות על ביטול ההחלטה על מחיקת ההליך מחוסר מעש, ועל קביעת מועד קרוב לתזכורת פנימית שעד אליו יעדכנו הצדדים בתוצאות הליך הגישור".

 

 

השופטת מצא קיבלה את הבקשה, ביטלה את פסק הדין על מחיקת התביעה וקבעה כי עד 1 בספטמבר יגישו באי כוחו של אלפר הסכם פשרה או הודעת עדכון.

כזכור, בנובמבר 2021 הגיש אלפר לבית משפט השלום בעיר תביעת לשון הרע נגד נקש וגולן שטיינברג, שבה נטען כי השתיים תיארו אותו בפרסומים שונים כמי ש"מקדם הליכים תכנוניים לבעלי עניין ספציפיים מטעמים זרים" וכן "פרסמו בכזב שהוא בעלים של חברת נדל"ן, שבה הוא מכהן כדירקטור", וזאת "במטרה לייצר יש מאין ניגוד עניינים עם תפקידו הציבורי כיו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה". הסכום שתבע אלפר היה 840,000 שקל. לאחר בקשתן של נקש וגולן שטיינברג לקבל חסינות כנציגות ציבור, הסכימה עיריית חיפה כי עומדת להן החסינות, והיא זו שנכנסה בנעליהן ומנהלת את המשפט.

נקש וגולן שטיינברג מסרו בתגובה: "הניסיונות המביכים של אלפר לחדש התביעה ולהוציא כספי ציבור מעיריית חיפה הם פאתטיים מדי מכדי להגיב עליהם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר