יוסי שלום ועו"ד אדיר צבי בדרכם לפגישה (צילום: בועז כהן)
יוסי שלום ועו"ד אדיר צבי בדרכם לפגישה (צילום: בועז כהן)

האם יוסי שלום בדרך להיות מספר 2 של יונה יהב?

ברגעים אלה מתקיימת פגישה בין מטה יונה יהב למטה יש עתיד, ובסיומה, כך לפי ההערכות, אמורים הצדדים להחליט על ריצה משותפת בבחירות הקרובות ועל כך שיוסי שלום יוצב במקום השני ברשימה. המשמעות: סופי נקש תוצב רק במקום השלישי

פורסם בתאריך: 17.7.23 20:26

פגישה מכרעת מתקיימת בשעה זו (שני) בין אנשי מטה יונה יהב לאנשי מטה יש עתיד בחיפה במשרדו של שי שבתאי, מתומכיו הבולטים של יהב. בפגישה דנים הצדדים על אפשרות של ריצה ברשימה משותפת לאחר חודשים של ניסיונות שלא צלחו להגיע להסכמות.

כזכור, עוד טרם הכרזתו של יהב על התמודדותו על ראשות העיר סוכם בין יהב לנציג יש עתיד יוסי שלום כי הם ירוצו ברשימה משותפת כפי שעשו בבחירות הקודמות. אלא שבעקבות הפרסום ב"כלבו – חיפה והקריות" על כך שח"כ אלעזר שטרן מיש עתיד בוחן את האפשרות לרוץ לראשות העיר נוצר נתק בין הצדדים.

 

 

המגעים חודשו רק לאחר הודעתו של שטרן כי הוא החליט להישאר בכנסת, אך אז עשו במטה יהב עשו שרירים וחזרו לשיחות בעמדת עליונות בעקבות סקרים שהעידו כי הוא המועמד המוביל לראשות העיר. כעת כבר לא דיברו על מיקום מובטח לשלום במקום שני ברשימה, ונוספה גם דרישה לתקציב ראוי מטעם יש עתיד. נציגי יש עתיד התעקשו ששלום ישובץ במקום השני, וכבר דובר על תקציב של 1.7 מיליון שקל.

בפגישה שמתקיימת כעת משתתפים יהב, גדי מרגלית ומקורבו של יהב שי שבתאי, ומצד שני שלום ועו"ד אדיר צבי. ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי מטה יהב נוטה להסכים לכך ששלום יוצב במקום השני וימונה לסגנו של יהב אם זה ייבחר, כשאת המקום השלישי ברשימה תאייש סגנית ראש העיר סופי נקש, שנותרה נאמנה ליהב לאורך כל הקדנציה והיתה ממקימי המועצה הלעומתית לראש העיר עינת קליש רותם. בסביבתו הקרובה של יהב, שעד כה התעקשו כי נקש תשוריין למקום השני, הבטיחו כי כוחה יישמר.

המחלוקת האחרונה שנותרה בין הצדדים היא באשר למקומות הרביעי והחמישי ברשימה. במחנה יהב מעוניינים במקום הרביעי, כך שהנציג השני של יש עתיד ימוקם רק חמישי, אך בסיעה מתנגדים לכך. השיחות הקרובות בין הצדדים יעסקו סביב נושא זה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. דמי קולו

    סופי מתאימה יותר להיות במקום השני. לדעתי בשנים האחרונות תרמה יותר מזמנה לטובת תושבי העיר מאשר יוסי.
    חבל

  2. דורי גילפז

    יופי של בחירה סוף סוף הולכים לכיוון הנכון יוסי האיש הנכון בזמן הנכון …

  3. שולה

    למה זה מגיע לנו? ראש עיריה לשעבר נפל. בונה על הזיכרון הקצר של הציבור

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יהב כשלון טוטאלי שיפרוש. כולם שוכרים איזה גרעון, הרס עירוני ובלאגן בעיריעה הוא השאיר .
    קח איתך אותם לדיור המוגן.

  5. חדווה, כרמל

    יוסי שלום היה חבר מועצה בינוני לגמרי, לא מורגש, חסר הישגים. הבעיה שהוא מביא איתו את המימון של יש עתיד. יהב בבעיה, גם הוא לא רוצה את יוסי שלום אבל הוא רוצה את הכסף. בעיה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר