יעקב שטרית (צילום: ארז שטיינר)
יעקב שטרית (צילום: ארז שטיינר)

"תקציב העירייה מפקיר ילדים"

יו"ר רשימת התושב במרכז יעקב שטרית טוען כי חברי האופוזיציה במועצת העיר מחקו מתקציב 2023 כשני מיליון שקל שהיו מיועדים ל"תוכנית הלאומית 360" אשר נותנת מענה רווחה מותאם לאלפי ילדים ובני נוער מוחלשים בחיפה: "החולשה של ראש העיר והאובססיה של חברי המועצה הביאו למצב הרסני"

פורסם בתאריך: 20.8.23 13:12

יו"ר רשימת התושב במרכז יעקב שטרית תוקף את תקציב 2023 של עיריית חיפה שעבר בישיבת מועצת העיר בשבוע שעבר. הסיבה לדבריו: חברי האופוזיציה מחקו מהתקציב כשני מיליון שקל שהיו מיועדים ל"תוכנית הלאומית 360" אשר מתוקצבת כמעט במלואה על ידי הממשלה ונותנת מענה רווחה מותאם לאלפי ילדים ובני נוער מוחלשים בחיפה.

שטרית: "נדהמתי לקבל טלפונים מעובדות רווחה ומהורים ולגלות על התקציב שמפקיר ילדים אשר העתיד וההצלחה שלהם תלויים בתוכנית הזו, ושזורק הביתה 48 עובדי מתנ"ס אשר פועלים בשכר נמוך במסגרת התוכנית".

 

 

שטרית תוקף גם את חברי מועצת העיר וגם את ראש העיר עינת קליש רותם על אישור התקציב: "הסיפור הזה של חברי מועצה שדואגים לאגו שלהם ועושים מלחמות בלתי פוסקות במועצת העיר, לבושת התושבים, לא יקרה שוב בקדנציה הבאה. תושבי חיפה התפכחו, והם מבינים שנציגים שלא דאגו בקדנציה הזו לתושבים אלא לעצמם לא יקבלו שוב את הקול שלהם. החולשה של ראש העיר שלא מסוגלת להעביר תקציב והאובססיה של חברי המועצה שלא מסוגלים לאשר תקציב רווחה כל עוד הוא לא בשליטתם הביאו למצב הרסני. בחמש שנים בוועד נוה שאנן הוכחנו כי ניתן לנהל פעילות שכל כולה היא לדאוג לתושבים, וזה בדיוק מה שנעשה במועצת העיר למען כל השכונות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר