שרית גולן שטיינברג (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)
שרית גולן שטיינברג (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

"בשעת משבר כזו אין אופציה אחרת מלבד חיבורים"

יממה לפני המועד האחרון לסגירת הרשימות לבחירות, שרית גולן שטיינברג, אשר מועמדת לראשות העיר, קוראת לכל המתמודדים שמחשיבים עצמם ליברליים להצטרף אליה ולאחד כוחות: "רק ביחד תתאפשר הקמת קואליציה ליברלית, דמוקרטית ופלורליסטית שתדאג לשמור על העיר אבל גם לטפל בכל הנושאים שהמדינה היתה אמורה לטפל בהם"

פורסם בתאריך: 19.9.23 12:43

יממה לפני תאריך היעד לסגירת הרשימות לבחירות המוניציפליות קוראת המועמדת לראשות העיר שרית גולן שטיינברג לכל המתמודדים שמחשיבים עצמם ליברליים להצטרף אליה ולאחד כוחות. אל גולן שטיינברג, המשמשת יו"ר סיעה חיפה בשבילנו, חברו לפני כשבועיים חברי תנועת חוזה חדש, ממובילי המחאה נגד המהפכה המשפטית בחיפה.

גולן שטיינברג: "המדינה נמצאת בשעת משבר חברתי, מנהיגותי ופוליטי מהחמורים שידענו מאז קום המדינה. מיליוני אזרחים בכל הארץ, ובכללם חיפה, יוצאים להפגין ולדרוש שישראל תשמור על צביונה הליברלי, הדמוקרטי והחוקתי. המחאה איננה רק על נושאים שברומו של עולם אלא נוגעת לכל אחד מאיתנו, גם ברמה המוניציפלית. כשהמדינה לא מטפלת ביוקר המחיה, האחריות נופלת על השלטון המקומי. כשהמדינה לא מטפלת בביטחון האישי, האחריות נופלת על השלטון המקומי. אלו הן שתי דוגמאות בלבד מתוך עשרות נושאים שהם ליבת המחאה ברמה הארצית וברמה העירונית".

 

 

לדבריה, "היום יותר מתמיד ברור שראש העיר צריכה להיות מישהי עם ניסיון ניהולי מוכח, עם יכולות בהובלת תהליכים מורכבים ועם יכולת לחבר את כל הזרמים השונים באוכלוסייה ולייצר עתיד משותף. בגלל גודל השעה חברו חיפה בשבילנו וחוזה חדש. רק ביחד, בשילוב כוחות של כל הגורמים הליברליים בעיר, תתאפשר הקמת קואליציה ליברלית, דמוקרטית ופלורליסטית שתדאג לשמור על העיר המיוחדת שלנו, אבל גם לטפל בכל הנושאים שהמדינה היתה אמורה לטפל בהם, אך עסוקה במשברים פוליטיים ושרידותיים".

גולן שטיינברג סיכמה: "זו שעה קשה למדינה ולעיר. מאות אלפי תושבים מודאגים יוצאים מדי שבוע להפגין למען עתידם ועתיד ילדיהם. אי אפשר להתעלם מהזעקה שלהם ומהקריאה שלהם לשילוב ידיים של כל הגורמים הליברליים כדי למנוע את הידרדרות המדינה והעיר. מתוך תחושת אחריות זו, של מנהיגי המחאה ושל סיעת חיפה בשבילנו, החלטנו לחבור כדי לתת סיכוי לתקווה חדשה בעיר. אנחנו קוראים גם לשאר המועמדים אשר מחשיבים עצמם ליברליים לחבור אלינו ולחשוב על טובת העיר. בשעת משבר כזו אין אופציה אחרת מלבד חיבורים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. גלי

    שרית גולן שטיינברג נכשלה בתפקידה כחברת מועצה. לא תרמה דבר ורק צווחה כל ישיבה בטירוף מוחלט. לא יכול להיות שכל עורכת דין שלא מוצאת עבודה תהיה חברת מועצה. חיפה זקוקה לנשים איכותיות, לא לך שרית גולן שטיינברג.

  2. מיכה

    חבורת מוכות הגורל ששטיינברג קיבצה סביבה באמת מאמינות לקשקושים שלה? כמה טיפשות הן?

  3. מדברת על חיבורים ולא מתחברת כי האגו..

    שרית והאן קברו עצמם באג'נדת השמאל האנרכיסטי
    חשבתי שהם אופוזיציה עבור חיפה התברר שהם מנופחי אגו
    ולכן אין חבירות האגו שולט אצלה ואצלו – אני ואני ואני.
    זה ממש קליש ויהב. חבורת בלון נפוח ונסיון ניהולי זיבי.
    גם יהב היה עורך דין זוטר עסקן מפלגת העבודה..
    די פשוט די.
    נצביע לבורובסקי – לו דווקא יש נסיון ניהולי מוכח.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר