פסטיבל הסרטים (צילום: ראובן כהן)
פסטיבל הסרטים (צילום: ראובן כהן)

הנחה של 50 אחוז לגמלאים לשבעה סרטים בפסטיבל הסרטים

שדולת הגמלאים הודיעה כי הנהלת אתו"ס, מפיקת פסטיבל הסרטים הבינלאומי, נענתה חלקית לדרישתה ותעניק לכל תושב ותיק בעיר הנחה של 50 אחוז על כרטיסים לשבעה סרטים ישראליים המוקרנים בפסטיבל. בשדולה תקפו את ראש העיר עינת קליש רותם על התעלמותה מהדרישה

פורסם בתאריך: 1.10.23 11:58

הנהלת התאגיד העירוני אתו"ס, אשר מפיק את פסטיבל הסרטים הבינלאומי בחיפה, נענתה חלקית לדרישתה של שדולת הגמלאים והסכימה להעניק לכל תושב ותיק בעיר הנחה של 50 אחוז על כרטיסים לשבעה סרטים ישראליים המוקרנים בפסטיבל.

לפני שבועיים פנה פיני וגמן, מספר 2 ברשימת שדולת הגמלאים למועצת העיר, לראש העיר עינת קליש רותם ולהנהלת אתו"ס ודרש הנחה של 50 אחוז במחיר הכרטיס לאזרחים ותיקים. "אין ספק שבימי חג מגיע להם יחס הוגן בהרבה", הוא כתב, "להשוואה, מחיר כרטיס בקולנוע המסחרי עומד על 29 שקל, והאזרחים הוותיקים מקבלים הנחה של עשרות אחוזים. הפסטיבל הוא אירוע עירוני מסובסד, ולכן על אחת כמה וכמה ראויה הנחה זו להינתן. אנו בטוחים כי נמצא אוזן קשבת בהנהלת אתו"ס וכי תצא הודעה מסודרת ופומבית לקהל כולו".

 

 

בשדולה טוענים כי קליש רותם התעלמה מהבקשה ולא השיבה להם, וכי מנכ"ל אתוס יגאל זאבי דווקא נעתר לבקשה והודיע לוגמן כי האזרחים הוותיקים יוכלו לרכוש כרטיסים בחצי מחיר לשבעה סרטים ישראליים שיוקרנו בפסטיבל.

וגמן: "לצערנו, אך שלא במפתיע, קליש רותם שוב בחרה, כדרכה, לא להתייחס כלל לפנייה של שדולת הגמלאים, והדבר מלמד על יחסה הכללי לתושבי הוותיקים של העיר. לשמחתנו, הנהלת אתו"ס הסכימה לתת הנחה לסרטים הישראליים, כמתחייב בחוק, ואנו מודים לה על כך. ללא הלחץ שהפעלנו זה לא היה קורה. הוכח שוב ששדולת הגמלאים היא הקול של האוכלוסייה המבוגרת בחיפה ונלחמת על זכויותיה, ללא מורא וללא משוא פנים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ישראל

    סמוך ובטוח שיונה יהב, אם יבחר, שהוא בעצמו פנסיונר, יעניק חמישים אחוזים הנחה לפנסיונרים מהפסטיבל הבא.

  2. אייל

    למה פנסיונרים מליונרים עם עשרות אלפי שקלים פנסיות תקציביות צריכים הנחה?!
    שיתנו הנחה למשפחות צעירות שבקושי גומרות את החודש
    תתביישו לכם שודדי הקופה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר