רועי לוי (צילום: מיכה בריקמן)
רועי לוי (צילום: מיכה בריקמן)

תפנית בעלילה: הליכוד יתמוך בלוי לראשות העיר נשר

לפני חודשיים וחצי הודיעה מפלגת הליכוד על תמיכתה בשלומי זינו לראשות העיר נשר. היום הודיע יו"ר ועדת ההיגוי של הליכוד צביקה ברוט לראש העיר המכהן רועי לוי כי המפלגה תומכת במועמדותו. לוי: "ישראל ביתנו, ש"ס, תקווה חדשה, כחול לבן ועכשיו גם הליכוד מבינות שבעשייה המקומית אין מקום לפוליטיקה"

פורסם בתאריך: 4.10.23 17:28

מפלגת הליכוד תתמוך במועמדותו של ראש העיר נשר המכהן רועי לוי לראשות העיר בבחירות שיתקיימו ב-31 באוקטובר. היום (רביעי) הודיע יו"ר ועדת ההיגוי של הליכוד צביקה ברוט ללוי כי הוועדה אישרה את בקשתו וקבעה: "בהמשך להסכמות שהיו בנושא, המפלגה תומכת במועמדותך לראשות העיר נשר".

כזכור, בראש רשימת הליכוד לבחירות עומד שלומי זינו, שהכריז גם הוא על התמודדותו במירוץ לראשות העיר. בהחלטתה לתמוך בלוי הפכה ועדת ההיגוי את החלטתה הראשונית לתמוך בזינו.

זוהי הקדנציה הראשונה של לוי כראש העיר נשר, לאחר שבבחירות 2018 הוא רץ ברשימת כן לנשר, ניצח והחליף בתפקיד את אבי בינמו.

 

 

לוי: "אני שמח שהליכוד הצטרף לקואליציית המפלגות שתומכות בעיר ובמועמדותי לראשות העיר. ישראל ביתנו, ש"ס, תקווה חדשה, כחול לבן ועכשיו גם הליכוד כמפלגת שלטון מבינות שבעשייה המקומית אין מקום לפוליטיקה של זהות מפלגות אלא לאיחוד כוחות ולעשייה למען התושבים. לפני חמש שנים הקמנו את כן לנשר וקיבלנו את אמון הציבור להנהיג את העיר. אני מביט בסיפוק על ההישגים שלנו בחמש השנים האחרונות – פרס חינוך ארצי, תכנון והתחלה של הקמת יותר ממיליון מ"ר לתעסוקה ולמסחר, התחלת בנייה של רובע אגמי כרמל עם 5,000 יחידות דיור, הקמת מוסדות חינוך חדשים והשקעה השנייה בישראל פר תלמיד. בעיקר אני חש סיפוק מכך שכל תושב נשר גאה היום להגיד שהוא גר בנשר".

לוי הוסיף כי "את הדרך שאותה התחלנו אנחנו ממשיכים גם בבחירות אלו. אנחנו רצים כרשימה עצמאית שאינה נתמכת על ידי מפלגות, כלכלית או רעיונית. הדרך שלנו היא לתת ביטוי לכל תושבי העיר מכל המגזרים בעשייה, ולכן הקמנו רשימה שתרוץ באופן עצמאי ותשמש קורת גג למי שמעוניין לעשות רק עבור תושבי נשר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. חיפאי מעל 60 שנה

    בהצלחה לכל מועמד שיבחר!!!
    רק לא קליש האפס והבוגד עציוני שבגד בחיפה כמה וכמה פעמים.
    חג שמח חיפאים!

  2. צבי

    לדעתי ראש עיר מדהים . הטמנת הפחים , מענה עובדים העירייה לפניות , אתרי אינטרנט ברמה,גבוהה , השקעה בגני משחקים , טיפול בבעלי חיים , מקשיב לאזרחים .

  3. אבי

    כאילו זה משנה- בכל מקרה רועי לוקח בהליכה עם יד קשורה .
    ואם היה מסכים להגיע לחיפה היה יכול לשבת בבית ולהכין את עצמו לתאריך בלי להסתובב ברחובות חיפה ,
    להכין כבר היום את התוכנית איך לשנות את העיר ובתאריך להניע את התוכנית

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר