אמנון עידו (צילום: בועז כהן)
אמנון עידו (צילום: בועז כהן)

עידו נבחר לקדנציה נוספת בראשות ארגון עובדי העירייה

אחרי קדנציה סוערת שהתאפיינה באין ספור מאבקים מול ראש העיר עינת קליש רותם, יו"ר ארגון עובדי עיריית חיפה אמנון עידו נבחר אתמול לקדנציה נוספת. עידו: "נמשיך לעמוד איתן לשמור על זכויות העובדים ונפעל לקידומם ולפיתוחם של העובדים"

פורסם בתאריך: 22.11.23 07:51

יו"ר ארגון עובדי עיריית חיפה אמנון עידו נבחר אתמול (שלישי) לקדנציה נוספת.

עידו, שהיה מנהל המוקד הטלפוני באגף הארנונה בעירייה, נכנס לתפקיד בשנת 2019 לאחר בחירות במועצת הארגון. זה קרה לאחר שיושב הראש הקודם משה מזרחי נבחר לתפקיד יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, ואת מקומו תפס דוד וקנין. ביוני 2019 הודיע וקנין כי לא יתמודד לקדנציה נוספת, ועידו שהיה סגנו הכריז על התמודדותו ואף זכה בבחירות.

הקדנציה הראשונה של עידו התאפיינה בשורה של התנגחויות עם ראש העיר עינת קליש רותם, ובעירייה נבדק אם הוא מצוי בניגוד עניינים בשל קרבתו המשפחתית לחבר מועצת העיר שמשון עידו. לא אחת הוא איים בנקיטת צעדים ארגוניים ואף הנהיג מספר שביתות. עידו וקליש רותם אף החליפו מכתבי התראה על פרסום לשון הרע, והשיא היה כשראש העיר הגישה נגדו תלונה במשטרה בטענה להפרעה לסדר הציבורי, בטענה שעידו וחברי ארגון העובדים מגיעים לישיבות המועצה ומפריעים למהלכן התקין – דבר שגורם לה להפסיק את הישיבות.

 

 

עידו מסר לאחר הבחירה בו: "אני מודה לציבור העובדים על התמיכה הגורפת בי ובחבריי לארגון. נמשיך לעמוד איתן לשמור על זכויות העובדים ונפעל לקידומם ולפיתוחם של העובדים. אני מודה ליו"ר ההסתדרות הכללית ארנון בר דוד, ליו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר טל וליו"ר ההסתדרות במרחב משה מזרחי על תמיכתם הבלתי מסויגת, ובטוח שביחד נצעיד את ציבור העובדים קדימה".

עידו הוסיף כי "בימים מורכבים אלה שעוברים על המדינה, לבנו ומחשבותינו נמצאים עם המשפחות שאיבדו את יקיריהם. אנו נושאים תפילה לשלומם של החטופים ומייחלים לשובם במהרה, ומאחלים החלמה ורפואה שלמה לפצועים. כוחנו באחדותנו, ביחד ננצח".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר