יניב בן שושן. "הבקשה מראה על לחץ ועל פאניקה של הרצל עכו ומשפחתו" (צילום: אורלי זיילר)
יניב בן שושן. "הבקשה מראה על לחץ ועל פאניקה של הרצל עכו ומשפחתו" (צילום: אורלי זיילר)

עכו רוצה להדיח את בן שושן מהליכוד

הרצל עכו, יו"ר הנהלת הסניף ומקורבו של יו"ר הסיעה שמשון עידו, הגיש עתירה לבית הדין של המפלגה להדיח ממנה את יניב בן שושן שהצהיר כי יתמודד על הנהגת הסיעה. הסיבה: במערכת הבחירות הקודמת הוא היה ראש המטה של יש עתיד-צעירי חיפה

פורסם בתאריך: 1.2.18 09:28

התככים בסניף הליכוד בחיפה מסרבים לגווע. הרצל עכו, יו"ר הנהלת הסניף ומקורבו של יו"ר הסיעה וסגן ראש העיר שמשון עידו, הגיש עתירה לבית הדין של המפלגה להדיח ממנה את יניב בן שושן שהצהיר על התמודדותו להנהגת הסיעה. הסיבה: במערכת הבחירות הקודמת הוא היה ראש המטה של יש עתיד-צעירי חיפה. לאחר שבן שושן נעדר משני דיונים הגיש עכו בקשה דחופה לבית הדין כדי לזרז הליכים.

 

 

ויטלי חייקין, יו"ר מועצת סניף הליכוד וממחנהו של עידו, הדחה?

"בבית משפט רגיל לא היה יכול לקרות דבר כזה שבן אדם נעדר פעמיים מדיון. אנחנו מקווים שהדיון יתקיים בהקדם, שהצדק ייעשה ושבן שושן יורחק מהליכוד".

בן שושן, תורחק?

"מר עכו לא טרח להמציא לי את הבקשה ולכן לא ניתנה תגובתי. הבקשה מראה על לחץ ועל פאניקה של עכו ומשפחתו. הוא כנראה מרגיש שהימים שלו ושל משפחתו בסניף הליכוד הם ספורים. משפחת עכו-עידו-עיני שהפכה את סניף הליכוד לעסק משפחתי פוחדת מהפסדה הצפוי בבחירות הקרובות שבהן אתמודד מול עידו ביחד עם אבי ג'מאל שמתמודד על תפקיד יו"ר הסניף מול עכו, חבר המועצה רמי לוי ואריאל קלנר, שמתמודד לכנסת מול חזי עיני. לכן הם הגישו עתירה שקרית וחסרת תום לב, ואני בטוח שהיא תידחה. מהדיון האחרון נעדרתי בשל כאבים עזים שנובעים מפציעתי לפני כשלוש שנים כשהובלתי את קמפיין הבחירות של הליכוד לכנסת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר