דגל הגאווה (צילום: אילן אסייג)
דגל הגאווה (צילום: אילן אסייג)

קליש רותם תיפגש עם נציגי הלהט"בים ללא להט ושלום

בפגישה שנערכה בין גל גבריאלי לסגן ראש העיר נחשון צוק סוכם על מפגש שתקיים ראש העיר עינת קליש רותם עם נציגי הקהילה הלהט"בית. למפגש לא יוזמנו תבור להט ויוסי שלום, מחזיקי תיק הגאווה בקדנציות הנוכחית והקודמת. שלום: "הפרד ומשול במטרה לפצל את הקהילה"

פורסם בתאריך: 1.9.19 08:02

ראש העיר עינת קליש רותם צפויה להיפגש עם נציגים מקהילת הלהט"ב כדי לשמוע את דברם בעקבות המתיחות השוררת בינה לבינם. על קיומו של המפגש, שמתוכנן ל-23 בספטמבר בלשכתה של קליש רותם, סוכם בפגישה בין גל גבריאלי – דמות מוכרת בקהילה – לסגן ראש העיר נחשון צוק.

אלא שלמפגש לא יוזמנו מחזיק תיק הגאווה בעירייה תבור להט ומחזיק תיק הגאווה בקדנציה הקודמת יוסי שלום, שנמנה עם סיעת יונה יהב וצעירי חיפה באופוזיציה העירונית. כזכור, להט יצא במתקפה קשה על קליש רותם בשל יחסה לקהילה הגאה, ושלום אימץ קו לוחמני בעקבות ההנחיה של קליש רותם להימנע משימוש בסממני זהות במקומות עבודה ציבוריים, וזאת כהמשך לפרשת הצבת דגלון הגאווה על שולחנה של הספרנית חנה קפויה בספרייה העירונית ע"ש ש. שלום בנוה שאנן.

 

 

גבריאלי: "התחושה בקהילה היא שנותק הקשר עם לשכת ראש העיר, ואנחנו חייבים לוודא שמדיניות העירייה לגבי בית הקהילות לגאווה וסובלנות ובאשר לפעילות הכללית של הקהילה בעיר לא תשתנה. קליש רותם אמרה כבר בשנת 2013 ש'עיר ללא קהילה גאה זו עיר מתה'. להט ושלום יכולים לסמוך עלי. אני בסך הכל רוצה לגשר ולעשות טוב בלי צעקות והשמצות. נוכחתי לדעת שיש דלת פתוחה לדבר וגם להוציא קיטור. יש עם מי לדבר. אני מחבב מאוד את להט ואת שלום, אבל עלי לא צועקים. אם להט רוצה לעשות שינוי, יש דרכים רבות לעשות זאת בלי דרמות. לפעמים הקהילה רועשת וצריך לאחד את הכוחות, לא לפלג".

להט מסר בתגובה: "אני מעריך מאוד את הרצון של ראש העיר לבנות מחדש את הקשר עם הקהילה הגאה וליישר את ההדורים. עם זאת, מפגש פיוס צריך לכלול גם את כל נציגי הקהילה ולא רק 'נבחרים' מסוימים".

שלום מסר: "ראש העיר נוקטת את שיטת הפרד ומשול במטרה לפצל את הקהילה הגאה. השאלה היא אם במפגש ישתתפו גם אנשי הקהילה שמובילים את המאבק הלהט"בי בעיר או רק קונפורמיסטים שיהנהנו בהסכמה. נראה שבמפגש לא תושמע האג'נדה האקטיביסטית. אני מוכן לוותר על מקומי שם על מנת שמחזיק תיק הגאווה יהיה נוכח. לשם כך הוא מונה על ידי ראש העיר".

תגובתה של העירייה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. גילה

    זה מהלך של אשה פחדנית שבדמוקרטיה הפרטית והדימיונית שלה לא כוללת את הזכות לביקורת

  2. ציפורה

    בועז . תזרוק מילה שם לנחשון שיזמינו את תבור. לא יפה.
    יש לך דיבור בקהילה שם. ומעמד מחייב

  3. אילנה

    תפסיקו עם הכתבות המגמתיות האלה נגד קליש. ממש לא כיף לקרוא כבר את המקומון הזה. יונה לא חוזר תפנימו.

  4. ניר

    תבור להט תקף את עינת קליש בשורת פוסטים ויצא נגדה ונגד פועלה למען הקהילה הלהטב"ית בחיפה. זה נראה שהוא הצטרף למפלגת כלבלבי יהב. איזו סיבה יש לה להזמין אותו להיפגש איתה?

  5. יורם

    עינת קליש צריכה להעיף את תבור להט לכל הרוחות. אמנם המשרה שלו בהתנדבות אבל בכל זאת הקהילה בחיפה ראוייה לנציג קצת יותר מוצלח ואינטליגנטי. הוא הרי לא מייצג אף אחד.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר