תמי ברק (צילום: בועז כהן)
תמי ברק (צילום: בועז כהן)

לא שקט בקואליציה: קליש וצוק נפגשו עם ברק בניסיון לשכנע אותה להיפרד מפיינגולד

ברק אישרה ל"כלבו – חיפה והקריות" את דבר הפגישה: "קליש ישבה איתי. רצתה שאפרד מפיינגולד ושאהיה סיעה נפרדת, ואני לא הסכמתי. אני הולכת עם פיינגולד עד הסוף. נפרדנו מעציוני, ואנחנו ביחד, וזה הכל"

פורסם בתאריך: 10.5.21 17:03

חשיפה: ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע, כי ראש העירייה עינת קליש רותם וממלא מקומה וסגנה נחשון צוק נפגשו עם חברת המועצה תמי ברק והעלו בפניה את האפשרות להתפצל מפיינגולד לסיעת יחיד. ברק סירבה.

פגישתם של קליש וצוק עם ברק התקיימה, כאשר ברקע הטלטלות בקואליציה העירונית. בחודש שעבר זעזעו ברק ופיינגולד את הקואליציה עם הודעתם על פרישתם מסיעת "חיפה מתחדשת" של עציוני, ובכך הפך עציוני לסיעת יחיד, בעוד השניים הפכו לסיעה של שני מנדטים – "מהפך בחיפה". בעקבות הגדלת כוחם היחסי במועצת העיר, התכוונו פיינגולד וברק לבקש סמכויות ותיקים נוספים על חשבונו של עציוני.

 

 

 

בשבוע שעבר הודיעה קליש רותם לפיינגולד, כי היא מפטרת אותו מתפקידו כיו"ר התאגיד העירוני אתו"ס, צעד שזעזע עוד יותר את הקואליציה שלה הרעועה ממילא. ייתכן שקליש, הרואה בפיינגולד אופוזיציה בתוך הקואליציה שלה, חששה שפיטוריו הצפויים של פיינגולד באותה נקודת זמן, יגרמו לפרישת השניים מהקואליציה, ובכך יותירו אותה עם 17 חברים בלבד.

ברק אישרה ל"כלבו – חיפה והקריות" את דבר הפגישה עם קליש וצוק ואמרה: "קליש ישבה איתי. רצתה שאפרד מפיינגולד ושאהיה סיעה נפרדת, ואני לא הסכמתי. היא אמרה שהיא לא מוכנה לחתום איתו על הסכם, כי הרי אנחנו סיעה חדשה. לא הייתי מוכנה לכך. אני הולכת עם פיינגולד עד הסוף. נפרדנו מעציוני, ואנחנו ביחד, וזה הכל".

פיינגולד: "אני ותמי מאוחדים ביחד בסיעת 'מהפך בחיפה'. תמי עדכנה אותי בפגישה הזו. אנחנו מאוחדים בדעות ובהשקפה על עתיד העיר. אני חושב שהיה ראוי, היות שראש העיר ידעה שאני בחו"ל, לזמן אותנו ביחד לפגישה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר