איתמר צ'יזיק
איתמר צ'יזיק

בדרך למינוי: צ'יזיק התפטר מחיפה מתחדשת

כחלק מהמהלכים למינויו של איתמר צ'יזיק ליו"ר חברת האיצטדיון העירוני שלחה העירייה מכתב לוועדת כשירות המינויים במשרד הפנים שבו היא מבהירה שצ'יזיק התפטר מהסיעה בראשותו של דוד עציוני

פורסם בתאריך: 6.9.19 09:53

עיריית חיפה שלחה הבהרה נוספת לוועדה לבדיקת כשירות מינויים בתאגידים העירוניים במשרד הפנים שמודיעה על התפטרותו של איתמר צ'יזיק מסיעת חיפה מתחדשת. בקשת ההבהרה הגיעה במסגרת הדיון בערעור שהוגש לאחר פסילת מינויו של צ'יזיק ליו"ר דירקטוריון חברת האיצטדיון על ידי משרד הפנים בטענה לניגוד עניינים, וזאת לאחר שמינויו אושר במועצת העיר.

במכתב ששלח פרקליטו של צ'יזיק עו"ד יוסי לבנה לשר הפנים אריה דרעי נכתב: "בהתאם להוראות סעיף 43 לחוק הרשויות המקומיות – בחירות ניתנת בזאת הודעה על התפטרותי מסיעת חיפה מתחדשת. התפטרות זו בת תוקף מיידי".

זוהי ההבהרה השנייה שנשלחה בעניינו של צ'יזיק לוועדה בשבועיים האחרונים על פי בקשתה. ביום חמישי שעבר נשלח מטעם עיריית חיפה ליו"ר הועדה עו"ד רפאל אסרף מסמך שבו מצהירה העירייה כי חברותו של צ'יזיק בארגון הגג של מועדוני הצמרת של הכדורגל באירופה ECA "היתה פרסונלית, ללא זיקה לתפקידו, שבו נשא גם בשנים שבהן כיהן בתפקיד במכבי חיפה, וודאי שבשנים מאוחרות לכך".

 

כמו כן הבהירה העירייה את עניין מנוי הכבוד ביציע יהלום שבו מחזיק צ'יזיק ושניתן לו ללא תמורה ואמרה כי "צ'יזיק הבהיר שמנוי זה הוענק אוטומטית לכל בעל תפקיד בקבוצה, אין לו כל עניין במנוי זה והוא יוציא כל הבהרה שתידרש בעניין ביטול/ויתור על מנוי זה".

יו"ר סיעת חיפה מתחדשת דוד עציוני אמר ל"כלבו – חיפה והצפון": "כפי שאיתמר התחייב מלכתחילה, אחד התנאים למינוי ליו"ר דירקטוריון חברת האיצטדיון היתה התפטרותו מסיעת חיפה מתחדשת. כמובן שתמכתי במהלך. אני חושב שהניסיון והמקצועיות שלו הם נכס לתפקיד זה. העיר תרוויח הרבה יותר מכך שאיתמר יהיה יו"ר דירקטוריון האיצטדיון מאשר מחברותו בסיעת חיפה מתחדשת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אבי הראל

    רק אתמול כתבתם שדוד עציוני חזר לליכוד. עכשיו הוא שוב בסיעה המתחדשת והמחדשת? אז איפה הוא היום?

  2. עציציוני

    העיר רק תפסיד ממינוי שלו. הוא לא מבין בתחום ניהול אצטדיונים, לא מבין שאצטדיון זה גם ארועים והופהות גדולות ולא רק כדורגל. מינוי גרוע ביותר

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    וואלה,הלואי והיו נלחמים גם בשבילי על איזה גו'ב קטן בעירייה משכורת מינימום,תתקבל בברכה

  4. חיפאי מודאג

    מינוי הזוי של בנאדם מבוגר ( מאחל לו אריכות ימים) אבל במקום למנות אדם צעיר אמביציוני עם חשיבה להפוך את המקום לנושם ובועט ממנים מינוי פוליטי נטו קליש עוד 4שנים עד עז נקווה שלא תחריבי עוד את העיר

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מדהים….פשוט נגמרו כל המועמדים בארץ ונלחמים על אחרון המועמדים…סליחה…זה לא אמור לצאת למכרז כלשהוא…ואז לבחור..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר