נטע סטודינסקי ויואב רמתי (צילום: יח"צ)
נטע סטודינסקי ויואב רמתי (צילום: יח"צ)

רכש חדש של רמתי: נטע סטודינסקי

נטע סטודינסקי - יו"ר ועד הורי ישיבת יבנה, נשואה ואם לשבעה ילדים, ובעלת תואר ראשון בפיזיקה וניסיון כמהנדסת אופטימיזציה - היא המצטרפת השלישית לרשימת חיפה ציונית, וקדמו לה איתי מלכיאור ודניאל קושניר. סטודינסקי: "אני יכולה לתרום לקידום פרויקטים חשובים למען התושבים ולפיתוח העיר"

פורסם בתאריך: 11.9.23 09:19

יו"ר ועד הורי ישיבת יבנה נטע סטודינסקי מצטרפת לרשימת חיפה ציונית בראשותו של יואב רמתי. סטודינסקי, תושבת חיפה, נשואה ואם לשבעה ילדים, היא בעלת תואר ראשון בפיזיקה וניסיון כמהנדסת אופטימיזציה.

סטודינסקי היא המצטרפת השלישית לרשימה, וקדמו לה איתי מלכיאור, בכיר לשעבר במטה לביטחון לאומי וחבר בצוות הסכמי אברהם במשרד ראש הממשלה, ודניאל קושניר.

בבחירות הקודמות התמודד רמתי ברשימת הבית היהודי, וכעת הוא מתמודד בסיעה חדשה – חיפה ציונית – בתמיכתם של מפלגת עוצמה יהודית ואיתמר בן גביר. נכון לעכשיו המגזר הדתי-לאומי מפוצל לאחר שהמגעים בין רמתי ליוסי הניג מרשימת הציונות הדתית לא הבשילו, והניג הודיע שהוא ירוץ ברשימה עצמאית בתמיכתו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ'.

 

 

סטודינסקי: "במהלך השנים רכשתי ניסיון רחב בניהול פרויקטים קהילתיים ואירועים שונים. תפקידי כיו"ר ועד הורים בישיבת יבנה והניהול המלא של מיזם רכישת ירקות ופירות ישירות מחקלאים הביאו לי הבנה מעמיקה של צורכי הקהילה ויכולת להקשיב ולהתאים את הפתרונות לצרכים המשתנים. אני רואה בתפקיד הנציגות במועצת העיר הזדמנות לתרום ולהשפיע. התמקצעתי בניהול, בהנדסה ובתקשורת, וביחד עם המחויבות לקהילה אני יכולה לתרום לקידום פרויקטים חשובים למען התושבים ולפיתוח העיר".

רמתי: "אנחנו ממשיכים לאחד שורות לטובת הציבור ומייצרים רשימה שמייצגת את כל השכונות והקהילות. חיפה ציונית בראשותי מורכבת מאנשי עשייה ציבורית וחברתית בעלי ניסיון מקצועי שאין שני לו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מעדיף לא לומר - אוהב ומכבד את חברי יוסי אך חושב שהוא שגה כאן

    ליהוק בהחלט מפתיע. כל הכבוד שאינכם נשארים בשול שלכם ויוצאים החוצה לעשות חיבורים נוספים.
    מקווה שעוד יהיו כאלו.
    אחרי החיבורים של האנשים לרשימה של הרמתי אני כבר שוקל באמת לתמוך בו למרות שאני מקרית שמואל ומחבורתו של חברנו הניג.
    קשה לי לומר זאת אך יישר כוח יואב

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר