שרית גולן שטיינברג. תשתף פעולה עם הירוקים? (צילום: אבנר אדרי)
שרית גולן שטיינברג. תשתף פעולה עם הירוקים? (צילום: אבנר אדרי)

הירוקים בחוץ? גולן שטיינברג מצטרפת לקואליציה

יו"ר סיעת חיפה בשבילנו שרית גולן שטיינברג תקבל את ראשות ועדת איכות הסביבה ואת ראשות איגוד ערים לאיכות הסביבה - שני התפקידים שבהם מעוניין יו"ר הירוקים אביהו האן שאמר בתגובה: "זו קואליציה נכה"

פורסם בתאריך: 21.11.18 16:32

יו"ר סיעת חיפה בשבילנו שרית גולן תחתום בשעות הקרובות על הסכם קואליציוני עם סיעת חיים בחיפה של ראש העיר עינת קליש רותם. עם חתימתה על ההסכם תהפוך גולן שטיינברג לחברה ה-15 בקואליציה של ראש העיר החדשה.

במסגרת ההסכם הקואליציוני תקבל גולן שטיינברג את ראשות ועדת איכות הסביבה – תפקיד שאותו היא מילאה בקדנציה הקודמת – וכן את ראשות איגוד ערים לאיכות הסביבה, חברות ברשות נחל הקישון, ראשות ועדת אד הוק לעיוותי ארנונה, חברות בוועדה המקומית לתכנון ובנייה, בוועדת כספים, בוועדת החינוך ובוועדה למיגור אלימות, ונציגות בדירקטוריונים של כמה חברות עירוניות ובהן שקמונה.

ראשות ועדת איכות הסביבה וראשות איגוד ערים לאיכות הסביבה הם שני התפקידים שיו"ר סיעת הירוקים אביהו האן חשק בהם במסגרת תיק איכות סביבה מורחב, ונראה כי הדבר סותם את הגולל על האפשרות שהירוקים יישבו בקואליציה.

 

 

האן, על הראש שלך?

"קליש רותם בחרה לא לשלב את הירוקים בקואליציה וצר לי על כך. אני מצטער בשבילה שהיא בחרה לא לקחת את הקבוצה שתושבי חיפה רצו מאוד לראות בהנהגה העירונית. זה כשל רציני מאוד בתחילת הקדנציה שלה. קואליציה ללא קבוצה ערכית ואידאולוגית כמו הירוקים זו קואליציה נכה. קליש רותם הקיפה את עצמה בקבוצה בעייתית שהיא בעלת אינטרסים שאינם תואמים בהכרח לאינטרסים של תושבי חיפה. אנחנו נשרת את התושבים מהאופוזיציה כפי שעשינו בשנים האחרונות ונעמוד על המשמר למען התושבים. אני מאחל לגולן שטיינברג הצלחה בתפקידה. האג'נדה שלנו היא מתחם בז"ן אאוט ותעשיות חדשניות ונקיות אין, אבל כנראה שגם קליש רותם וגם גולן שטיינברג משתלבות תחת אג'נדה שהיא לא שלנו".

יצוין כי באמצע הקדנציה הקודמת של מועצת העיר, בהיותה חברת סיעת מהפך בחיפה ועם פרישתו של יו"ר הסיעה יעקב בורובסקי מהמועצה, הצטרפה גולן שטיינברג לקואליציה של יונה יהב.

את תגובתה של גולן שטיינרג לא ניתן היה להשיג.

 


 

 


 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

12 תגובות
  1. חיפה שחורה

    חבל שבחרו להתעלם ממצע כל כך צנוע וצודק של האן ומפלגתו והלכו למסלול שמשאיר את חיפה שחורה ומזוהמת. האן- אל תתיאש חיפה איתך!

  2. האיש הירוק

    טעות ראשונה קליש. להקיף את עצמך בשותפים סקטוריאליים ולהתעלם מ-11,000 מצביעי הירוקים של חיפה שחלק גדול מהם הצביעו לך לראשות העיר.

  3. מתניה

    האיש הירוק רוצה שפוליטיקאים לא יקבלו שכר עבור הקדשת זמנם הוא בוחר באפלטון או מה שנקרא המדינה האוטופית שהפילוסופים או המנהיגים צריכים להיות עניים כלומר לא להרויח מתפקודם למען הזולת זו אוטופיה בלתי נסבלת .נוגדת כל הגיון. שאביהו האם לא יקבל משכורת אין לי בעיה עם זה. מה שבא בחינם אינו שווה ערך למי שעובד ומקבל שכר ומחויב עלזאת. ראיתי את הפירסומים של הירוקים למען חתולי הים זאת הוא יכול לעשות חינם אולם בקשר לשאר הדברים אדם צריך לעבוד ולקבל שכר כי הוא צריך להשקיע מכל מרצו עבור פרנסת הצעירים שעוזבים את העיר עבור עסקים שעוזבים את העיר. בהתנדבות אפשר רק לשבת בקלפי.

  4. לא כל כל נורא לשני הצדדים

    הנה הסבר.
    לקליש וגם לאביהו טוב שהירוקים ישארו האופוזיציה הכי גדולה במועצה. הם תמיד יכולים להיכנס בעתיד וככה יהיו שוט איום על שאר חברות הקואליציה.
    ב. כראש אופוזיציה הוא יקבל חברות ביותר ועדות וחברות עירוניות מאשר קליש יכלה לתת להם אצלה. ג. הוא יוכל לבחור אם לתקוף או להצטרף באופן ענייני ולא כחותמת גומי בקואליציה.

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ככה זה כשלא מוכנים להתפשר. כולם רוצים להיות סגנים אחר כך הם מתפלאים שהם לא בקואליציה. וכל ההצגה של עבודה בהתנדבות זאת סתם התחסדות. זה עדיין לוקח משרה ממישהו אחר. אביהו האן, יש עוד אנשים שיכולים ורוצים לדאוג לאיכות הסביבה, אתה לא היחיד

  6. אנומיות

    הלך לעולמו הפינוי בינוי בכול חיפה. המתנגדת הסדרתית שרית גולן שלא מפריע לה התושב הקטן בנווה דוד חיפה.

  7. אבנר בן נר

    חבל! אביהו ושותפיו אנשים איכותיים. מקווה שקליש תיזכר בעקרונות שהציגה… בינתיים הקואליציה נראית אוסף של מחויבויות ולא עמידה על עקרונות. נקווה שתתאושש..

  8. רונן

    איזה עסקנות!!!! קליש פשוט אכזבה, אני בשוק מהעליבות של הקורליצה הזו
    (כולם מייצגים את הטייקונים)

  9. כולם עסקנים

    אני ניסיתי להיות מעורב בפוליטיקה, וגיליתי שהכל אינטרסים.
    אבל אאחל בהצלחה לגברת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר