תלמידי כיתה ד' בבית הספר ליאו בק רוצים ללמוד עם חבריהם
תלמידי כיתה ד' בבית הספר ליאו בק רוצים ללמוד עם חבריהם

"מה שקורה כאן זה קרקס, ולאיש לא אכפת"

מאז תחילת שנת הלימודים לא הגיעו 25 התלמידים מכיתה ד' בבית הספר היסודי ליאו בק בהדר ללימודים במחאה על פיצול כיתתם ופיזורם בכיתות אחרות. לטענתם של ההורים, איש במשרד החינוך עדיין לא מתערב ולא יצר קשר עם המשפחות. יו"ר ועד ההורים הכיתתי: "הילדים שלנו לא מגיעים לבית הספר וזה לא מעניין אף אחד"

פורסם בתאריך: 4.9.22 16:59

25 התלמידים מכיתה ד' בבית הספר היסודי ליאו בק בהדר, שמוחים על פיצול כיתתם ופיזורם בכיתות אחרות, לא הגיעו היום ללימודים זה היום השלישי מתחילת השנה, ואיש במשרד החינוך עדיין לא מתערב ולא יצר קשר עם המשפחות.

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות" ביום חמישי, התלמידים שובתים במחאה על כך שהצוות הפדגוגי של בית הספר פיזר את תלמידי כיתתם בין הכיתות האחרות השכבה. יצוין כי בכיתה שפוצלה לומדים התלמידים ביחד מכיתה א'. ההורים איימו שילדיהם לא יגיעו ללימודים עד שיאושר לכל תלמידי הכיתה לשוב ללמוד ביחד, אך עד כה איש לא התערב בעניין ולא פעל להחזרתם של התלמידים לבית הספר.

לאחר שלא קיבלו מענה ממשרד החינוך במחוז פנו ההורים היום (ראשון) למנכ"לית משרד החינוך דלית שטאובר בבקשה שהיא תתערב בנעשה בבית הספר. "אנו, קבוצת הורים לתלמידים מבית הספר ליאו בק, פונים אליך לאחר שפנייתנו למנהל מחוז חיפה ד"ר סער הראל לא עזרה לנו ולא קיבלנו מענה", כתבו ההורים, "ילדינו לא מגיעים לבית הספר זה שלושה ימים (מ-1 בספטמבר), כאשר איש ממשרד החינוך לא יצר עמנו קשר לברר את הבעיה. ילדינו לא רוצים להגיע לבית הספר ולהתחיל את שנת הלימודים מכיוון שפירקו להם את הכיתה המגובשת, שאיתה הם הלכו לאורך כל הדרך מכיתה א', ולא רוצים להמשיך ללמוד השנה ללא בני כיתתם".

 

 

יו"ר ועד ההורים הכיתתי רנטה אדמסקי: "מה שקורה כאן זה קרקס, ולאיש לא אכפת".

מישהו ממשרד החינוך או מבית הספר דיבר איתך?

"אף אחד לא דיבר איתי, ואני נציגת ההורים. העובדה שהילדים שלנו לא מגיעים לבית הספר לא מעניינת אף אחד. כותבים לי תגובות בפייסבוק שאנחנו נגד כיתות קטנות, אבל זה לא נכון. אנחנו לא נגד כיתות קטנות, להיפך – אנחנו מאוד בעד, ו-25 תלמידים זו כיתה קטנה".

בעקבות השתלשלות האירועים הפנה "כלבו – חיפה והקריות" למשרד החינוך את השאלה: האם אתם מתכוונים להתערב בנושא? במשרד החינוך בחרו לא לענות לשאלה, ושלחו את התגובה שנשלחה למערכת בשבוע שעבר: "שכבת כיתות ד'׳ בבית הספר ליאו בק בהדר התרחבה ונוספו תלמידים, ולפיכך נפתחה כיתה שלישית. מספר התלמידים בכל כיתה צומצם באופן משמעותי. אנו סומכים על הנהלת המוסד החינוכי ועל צוות המחנכות כי יתקיימו תהליכים לגיבוש כיתתי ולטיפוח אקלים מיטבי".

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר