חיים משה, עדן בן זקן, בניה ברבי (צילומים: ויקישיתוף, CC BY-SA 3.0; אדריאן חמיאס, עמוס בן גרשום, לע"מ)
חיים משה, עדן בן זקן, בניה ברבי (צילומים: ויקישיתוף, CC BY-SA 3.0; אדריאן חמיאס, עמוס בן גרשום, לע"מ)

מסתמן: עדן בן זקן, בניה ברבי, אביהו פנחסוב וחיים משה יופיעו בחגיגות האליפות של מכבי חיפה | פרסום ראשון

עדן בן זקן הייתה אמורה להופיע בשנה שעברה בחגיגות של העירייה, שלא התקיימו בסופו של דבר; חיים משה שר את שיר האליפות המיתולוגי "ירוק בעיניים" שכתב עוזי חיטמן לרגל זכייתה של הקבוצה באליפות בעונת 93/94

פורסם בתאריך: 17.5.22 01:28

ביום רביעי הבא תתקיים חגיגת האליפות של מכבי חיפה, ול"כלבו – חיפה והקריות" נודע, כי בעיריית חיפה מעוניינים להביא לאירוע את עדן בן זקן, בניה ברבי, אביהו פנחסוב וחיים משה.

שלשום (ראשון) הודיעה העירייה, כי החגיגות יתקיימו ברחבה החיצונית של אצטדיון סמי עופר, תחת כיפת השמיים, החל מהשעה 18:00. מי שנבחרה להקים את התשתית לאירוע היא החברה העירונית אתו"ס, כשאת ליין-אפ האמנים בוחר אגף התרבות בעירייה.

נזכיר, כי עדן בן זקן הייתה אמורה להופיע בשנה שעברה עם שיר האליפות בחגיגות של העירייה במגרשי אגריטק, שלא התקיימו בסופו של דבר, לאחר שבמשטרה טענו כי המארגנים לא עמדו בהנחיות הבטיחות.

 

 

השם המפתיע, שעולה כמי שעשוי להופיע בחגיגות בשבוע הבא, הוא של חיים משה, מי שר את שיר האליפות המיתולוגי "ירוק בעיניים" שכתב עוזי חיטמן ז"ל לרגל זכייתה של הקבוצה באליפות בעונת 93/94 ובוצע יחד עם השחקנים. השיר הפך להמנון הלא רשמי של האוהדים: "חיפה, חיפה, מכבי שלי / הגל הירוק, גל גלי, גבה גלים/ חיפה, חיפה, את אלופה/ תודה לך, מכבי, על עונה כה יפה".

חגיגות האליפות של מכבי חיפה עלו לסדר היום העירוני עוד בטרם זכייתה של הקבוצה באליפות, כשסגנית ראש העירייה סופי נקש ביקשה לשריין מראש תקציב של 600 אלף שקלים לחגיגות, כדי להימנע מהפארסה של השנה שעברה.

ביום ראשון השבוע הופיע מנכ"ל אתו"ס יגאל זאבי בפני ועדת הכספים וביקש תקציב מיידי לחגיגות בסך מיליון שקלים. לדבריו, כל סכום פחות, לא יאפשר את קיום האירוע. אלא שוועדת הכספים אישרה לבסוף רק 600 אלף שקלים, ויו"ר הוועדה סופי נקש אמרה לזאבי שיפנה למועדון מכבי חיפה כדי שיישא ביתרת הסכום.

לעת עתה, בעירייה מרגיעים כי הפקת האירוע ממשיכה כמתוכנן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר