טטיאנה ג'ון בפתיחת המטה (צילום: באדיבות דוברות ישראל ביתנו)
טטיאנה ג'ון בפתיחת המטה (צילום: באדיבות דוברות ישראל ביתנו)

חיפה ביתנו השיקה את קמפיין הבחירות

בנוכחותו של חבר הכנסת לשעבר אלכס קושניר ממפלגת ישראל ביתנו השיקה חיפה ביתנו בראשותה של טטיאנה ג'ון את מטה הבחירות שלה והציגה את רשימתה. ג'ון: "נעשה הכל כדי שהעיר שלנו תישאר מגדלור של ליברליות, חילוניות, ציונות ודמוקרטיה במדינת ישראל"

פורסם בתאריך: 11.8.23 04:33

רשימת חיפה ביתנו השיקה אתמול (חמישי) את קמפיין הבחירות ואת מטה הבחירות שלה באירוע בהשתתפותו של חבר הכנסת לשעבר אלכס קושניר ממפלגת ישראל ביתנו. את המקום הראשון ברשימה תאייש טטיאנה ג'ון, פעילה חברתית בקרב עולי ברית המועצות לשעבר, ובמקום השני הוצב ארטיום חרצ'נקו, סטודנט לתואר ראשון במדעי המדינה, מאמן וספורטאי שזכה חמש פעמים בתואר אלוף ישראל בטאקוונדו.

בבחירות הקודמות הוביל את הרשימה לזר קפלון, והיא זכתה בבחירות בשני מנדטים. ביוני אשתקד הוא הודיע על פרישתו ממפלגת האם ישראל ביתנו, והשנה הוא הכריז על ריצתו במסגרת סיעה עצמאית חדשה – דא חיפה. את הובלת הרשימה, לפי החלטתו של יו"ר המפלגה אביגדור ליברמן, קיבלה ג'ון, שבבחירות הקודמות הוצבה במקום הרביעי ברשימה. לאחרונה נרשמו בין שתי הרשימות מתיחות וחילופי דברים שהעידו שהמאבק על קולם של יוצאי חבר העמים רותח, ולא בכדי. בבחירות הקודמות היתה חיפה ביתנו הסיעה היחידה שייצגה את יוצאי ברית המועצות לשעבר לאחר שרשימתה של יוליה שטראים נפסלה מלהתמודד בהן. במערכת הבחירות הנוכחית שלוש סיעות נאבקות על הקול הרוסי – חיפה ביתנו, דא חיפה ואני חי פה של קיריל קארטניק.

 

 

ג'ון אמרה בפתיחת המטה: "חיפה היא הבית המשותף של כולנו. עלינו להחזיר את הביטחון ואת השגשוג לבירת ישראל הצפונית. המאמצים שלנו יתמקדו בעיקר בשיפור איכות החיים בעיר, במלחמה עיקשת בכפייה הדתית, בסיוע לעולים חדשים וותיקים ובהגנה על העיר מפני פשע וקיצוניות. אנו רוצים שחיפה תהפוך לעיר המובילה בישראל בפיתוח יוזמות לעסקים ולבירת התרבות והספורט של ישראל. נעשה הכל כדי שהעיר שלנו תישאר מגדלור של ליברליות, חילוניות, ציונות ודמוקרטיה במדינת ישראל".

קושניר הביע תמיכה ברשימה ובג'ון: "אני מכיר אותה במשך שנים רבות. רצונה לשפר את חייהם של תושבי העיר באה לידי ביטוי שוב ושוב בפעילותה לטובת החברה באין ספור פרויקטים התנדבותיים ובעזרה לנזקקים. בתקופה קשה זו בארצנו, מחובתו של כל ישראלי בעל תודעה ליברלית לתמוך ברשימה ראויה בבחירות המוניציפליות בעירו. בחיפה מדובר ללא ספק בנבחרת מצוינת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מי אתם ישראל דיקטטורה ביתנו

    אתם מגדלור של דיקטטורה 25 שנה של ליברמן ללא בחירות ללא מרכז בוחרים – כלום.
    ליברמן כל הזמן לוקח נושא תוקן וממציא סיסמאות שקרים לבוחרים – זוכרים את "אין נאמנות – אין אזרחות" – נו מה עשה?! כלום. ונזכיר 4 שרים מישראל ביתנו מורשעים ושיושבים בכלא כרגע על פרשות שחיתות ופשיעה מהגדולות בתולדות המדינה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר